Vi tager hensyn - læs alt om vores Corona-tiltag her
Oftest stillede spørgsmål

  1. Rentefri delbetaling
  2. Service og værksted
  3. Scalepoint
  4. Åbningstider
  5. Fri Livstidsservice
  6. Bytteservice
  7. Cykler
  8. Gavekort

1. Rentefri Delbetaling

Hvor kan jeg finde status på min Rentefri Delbetaling?

  • Du kan finde dette ved at kontakte Nordea Finans kundeservice. Du finder mail og telefonnummer her: Nordea Finans

Kan jeg godt få rentefri delbetaling hos Fri BikeShop selvom jeg står i RKI?

  • Da det er Nordea Finans, som står for finansieringen, bedes du rette henvendelse til Nordea Finans kundeservice for at høre nærmere til krav for kreditgodkendelse.

Jeg har penge til overs på min Fri BikeKonto, kan jeg bruge dem på hjemmesiden?

  • Man kan kun bruge de penge man har på Fri Bikekonto i vores fysiske butikker. Husk her at du minimum skal finansiere køb på min. 2000kr.

Er det muligt at betale et beløb kontant og få resten på afbetaling?

  • Ja det er muligt. I det tilfælde skal man blot nævne den ønskede løsning ved ansøgning i en af vores fysiske butikker. Finansieringen skal minimum være 2.000,-.

Kan jeg under afbetalingsperioden, betale hele beløbet ud?

  • Ja det kan man godt. Her skal man have fat i Nordea Finans for at høre nærmere. Du finder mail og telefonnummer her: Nordea Finans

Hvor mange måneder kan man få Rentefri Delbetaling?

  • Man afbetaler enten 10 eller 20 måneder. Dette vælger man nede i butikken hvor man udfylder låneansøgningen.

Kan man ansøge om Rentefri Delbetaling online?

  • Det er kun muligt at ansøge om Rentefri Delbetaling i vores fysiske butikker.

Kan jeg blive forhåndshåndsgodkendt til Rentefri Delbetaling?

  • Kontakt Nordea Finans for at høre nærmere om dette.

2. Service & Værksted

Hvor kan jeg finde priser på hvad en reparation koster?

  • Da vi er en del af en frivillig kæde, er det op til den enkelte af vores butikker, hvilke priser de har på reparationer. Vi anbefaler derfor at tage direkte kontakt til din nærmeste Fri BikeShop butik, for at høre nærmere.

Jeg har en cykel jeg gerne vil have serviceret, skal det være i den Fri BikeShop butik jeg købte den i, eller kan jeg også benytte de andre Fri BikeShop butikker?

  • Har du købt din cykel hos Fri BikeShop, så kan du få serviceret din cykel i alle Fri BikeShop butikker. Reklamationssager kan også føres i alle Fri BikeShop, hvis du har købt cyklen hos Fri BikeShop.

Er der værksted i alle jeres butikker?

  • Ja vi har værksted i alle vores butikker, med faglærte mekanikere, der er klar til at hjælpe dig.

3. Scalepoint

Jeg har et gavekort fra Scalepoint som jeg ikke kan finde ud af at aktivere på jeres hjemmeside, hvad gør jeg?

  • Det er desværre ikke muligt at anvende Scalepoints gavekort på vores hjemmeside. I stedet henviser vi til din nærmeste Fri BikeShop hvor de kan tage imod det.

Jeg har et gavekort fra Scalepoint som jeg gerne vil bruge. Kan det også anvendes på jeres outlet/tilbudscykler?

  • Gavekortet fra Scalepoint kan ikke bruges på outlet og tilbudsvarer.

4. Åbningstider

Hvor finder jeg åbningstider henne?

  • Du finder åbningstider på vores butikker på vores butikssider. Alternativt kan du også se åbningstider ved at søge på butikkens navn på Google.

5. Livstidsservice

Gælder Livstidsservice hos Fri BikeShop også på cykler der ikke er købt hos jer?

  • Nej livstidsservice gælder kun ved køb af ny cykel hos Fri BikeShop

Gælder jeres Livstidsservice i alle jeres butikker, eller er det kun den Fri BikeShop hvor jeg har købt cyklen ved?

  • Vores Livstidsservice gælder i alle vores butikker, så er uheldet ude mens man f.eks er på ferie et sted i Danmark, så kan man finde den nærmeste Fri BikeShop butik i det område og få foretaget servicet.

Hvis jeg sælger min cykel videre til en anden, gælder livstidsservice så stadig for personen der overtager cyklen?

  • Ja Livstidsservice følger med i hele cyklens levetid.

6. Bytteservice

Jeg har købt en eller flere varer på hjemmesiden eller i en af jeres butikker, men størrelsen er ikke helt rigtig, kan jeg bytte den i alle jeres butikker?

  • Du kan bytte til en anden størrelse i alle vores butikker (Husk at medbring faktura). Du kan også sende det retur til webshoppen og få den rigtige størrelse sendt. Her skal du udfylde en returformular som du finder her.

Jeg har købt en eller flere varer på hjemmesiden som jeg ønsker at returnere. Hvad gør jeg?

  • Du kan returnere i alle vores butikker (Husk at medbring faktura). Du kan også sende det retur til webshoppen. Her skal du udfylde en returformular som du finder her.

Jeg har fået en gave som er købt i en anden Fri BikeShop end den nærmeste til mig. Kan jeg bytte i hvilken som helst Fri BikeShop?

  • Du kan bytte din gave i alle Fri BikeShop butikker. Du har bytteret i 14 dage fra købsdatoen eller i 14 dage fra dato fra byttemærket.

7. Cykler

Jeg har kigget efter en bestemt model men kan ikke finde den på hjemmesiden, kan den skaffes? I har mærket.

  • Vi har et bredt udvalg af cykler på vores hjemmeside, men vi har desværre ikke alle modeller. Hvis du ikke kan finde cyklen herinde, men kan se vi har mærket så kan du prøve at kontakte din nærmeste Fri BikeShop butik for at høre om det er en model de evt. kan skaffe hjem.

8. Gavekort

Er det muligt at få tilsendt et gavekort fra Fri BikeShop på mail?

  • Vi arbejder hele tiden på at optimere hjemmesiden efter vores kunders behov men indtil videre er desværre ikke muligt at få tilsendt gavekort på mail.

Gælder mit gavekort til Fri BikeShop i alle Fri BikeShop butikkerne?

  • Ja det gør det. Du kan altid bruge dit gavekort i alle vores Fri BikeShop til køb af cykler og tilbehør.